Bestel zuil

 

DIGI Bestelzuil

Als ondernemer in de foodsector weet je hoe belangrijk het is om een efficiënte en soepel verlopende bedrijfsvoering te hebben. Zeker in tijden van personeel tekorten

Een bestelzuil kan hierbij een oplossing zijn, maar wat zijn nu precies de voordelen van een bestelzuil, wij zetten ze voor je op een rij.

Efficiëntere bedrijfsvoering

Een bestelzuil kan helpen om de bedrijfsvoering efficiënter te laten verlopen. Zo kunnen medewerkers zich bijvoorbeeld volledig richten op het maken van de bestellingen, in plaats van tijd te moeten besteden aan het opnemen van bestellingen. Dit kan leiden tot een snellere afhandeling van klanten en een hogere doorloopsnelheid.

Snel en eenvoudig  aanpassingen doen in het assortiment

Met een bestelzuil kun je gemakkelijk aanpassingen maken aan het assortiment, zodat je altijd up too date bent met het aanbod.

Betere doorstroming

Met een bestelzuil kunnen klanten zelf hun bestelling plaatsen, wat betekent dat er minder wachtrijen vormen bij de kassa. Bovendien kunnen klanten op hun gemak de tijd nemen om hun bestelling te plaatsen, wat kan bijdragen aan kortere wachttijden. Dit kan de klanttevredenheid aanzienlijk verhogen, wat weer kan leiden tot een hogere terugkomst van klanten.

Mogelijkheid tot extra omzet

Onderzoek bij een fastfoodketen heeft een stijging van 5 tot 6 % extra omzet uitgewezen

Met een bestelzuil zijn klanten eerder geneigd om de pop up aanbiedingen erbij te nemen, ipv de verkoopmedewerker die het mondeling aanbiedt. Zo kun je bijvoorbeeld aanbevelingen doen voor bijpassende drankjes of snacks. Dit kan leiden tot een hogere omzet.

‍Minder fouten

Door de bestelzuil kunnen klanten hun bestelling zelf invoeren, wat kan leiden tot minder fouten bij het opnemen van bestellingen. Dit kan ook helpen om misverstanden en frustraties te voorkomen.

Kosten besparend

Je hebt immers geen verkoopmedewerker nodig om een bestelling op te nemen, je kan het personeel nu efficiënter inzetten. Bovendien kan het personeel zich nu volledig richten op het bereiden van de bestelling en het uitserveren ervan.

Back office software

Kan aangestuurd worden vanuit het eigen DIGI @FRESH software pakket, op deze wijze heeft u de totale bedrijfsvoering in handen. Prijsbeleid en analyse rapportage van alle verkopen overzichtelijk in 1 pakket.

 

           

                                 STAANDE UITVOERING

MEER WETEN NEEM CONTACT OP MET UW VERTEGENWOORDIGER OF STUUR EEN E-MAIL

 

DIGI Nederland – Marktleider in Weeg-, Etiketteer- en Afrekensystemen

DIGI Nederland is al meer dan 50 jaar de vertrouwde naam als het gaat om weeg-, etiketteer- en afrekensystemen. Als marktleider zijn wij niet weg te denken uit de supermarkt, op de markt en bij de zelfstandig ondernemer. Onze geavanceerde oplossingen maken het dagelijks werk efficiënter, sneller en eenvoudiger.

Met een breed scala aan producten en technologieën bieden wij op maat gemaakte oplossingen voor elke situatie. Of het nu gaat om het wegen van versproducten, het etiketteren of het afrekenen aan de kassa, onze systemen zijn overal te vinden waar nauwkeurigheid en betrouwbaarheid vereist zijn.

Wat ons echt onderscheidt, is onze landelijke service. Dankzij ons professionele serviceteam kunnen we snel en effectief ondersteunen, waar je ook bent in Nederland. DIGI Nederland staat garant voor kwaliteit, innovatie en klantgerichte service – al meer dan 50 jaar.

DIGI Nederland – Voor de juiste balans in jouw bedrijfsvoering!

 

 

deze website wordt u aangeboden door Heuswaar bv, dealer van DIGI Nederland

laatste datum van aanpassing: 28-01-2025